Ignoranţa nu are început dar are un sfârşit. Pentru cunoaştere există un început dar niciodată un sfârşit.
(citat din înţelepciunea orientală)


Să-nveţi s-alungi din suflet ura
Ca să fii veşnic ca natura!
Ce ştie ea şi noi nu ştim?
Ştie-a trăi. Noi, să murim.

duminică, 15 aprilie 2012

Rugăciune


Doamne, când cobori privirea,
Să-mi arăţi, de vei voi,
Drumul, calea şi ieşirea,
Ca să-mi împlinesc menirea
Şi-n lumină să pot fi!

Într-o lume de himere
Ce se-ntinde-n jurul meu,
Dă-mi un vis şi dă-mi repere,
Dar mai bine dă-mi putere
Să te pot urma mereu!

Într-o lume-aşa străină,
Unde simt că nu am loc,
Lasă îngerii să vină
Şi în braţe să mă ţină,
Să mă apere de foc!

Doamne, dintr-o închisoare
Ce-aş putea să îţi mai cer?
Dă-mi o pată de culoare
Şi o scară către soare,
Ca în ceaţă să nu pier!

Iar în mine se-nfiripă
Încă-o mare rugăminte:
Ca măcar pentru o clipă
Să mă iei pe-a ta aripă
Cea curată şi fierbinte!

Să-mi arăţi ce nu mi-ai spus,
Şi-ai ţinut mereu secret,
Ca să văd de-aici ce-i sus,
Lumea ta ce are-n plus,
De ce simt că o regret?

Vreau să ştiu de ce-am venit,
Care e a mea poveste,
Şi de ce mi-am părăsit
Locul dacă l-am iubit?
Dă-mi un semn şi dă-mi o veste!

Doamne-arată-mi de departe
Unde-ncepe calea mea,
Să citesc ca într-o carte
Şi să ştiu în care parte
Chiar de mâine o voi lua!

Din strânsoarea ce mă ţine,
Dă-mi o-ncredere mai mare
Şi în mine, şi în tine,
În destinul care vine
Şi-n a mea eliberare!
Blog Widget by LinkWithin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu